22 Mart 2017 Çarşamba

Bir Sadri Alışık Filmi: Serseri

                                   

                                             

     Çoğumuz Sadri Alışık'ı Turist Ömer olarak tanıyıp, Turist Ömer olarak sevmişizdir diye tahmin ediyorum. Bu ay içerisinde birkaç tane Sadri Alışık filmi izledikten sonra anladım ki, herbir filmi birbirinden güzel. Ama izlediğim filmler arasından en çok 1967 yapımı "Serseri" filmini beğendim. Filmin konusu ise; yalnızlığın karakter bulmuş hali Serseri Kazım'ın, hayatına ansızın giren kör bir genç kızla birlikte iç dünyasının nasıl değiştiği ile ilgili. Ben bu filmin en çok diyaloglarını beğendim. Aslına bakarsanız; Sadri Alışık filmlerini güzel yapan şeyde her zaman diyaloglar olmuştur diye düşünüyorum, tabi karizmasını, sempatik tavırlarını da görmezden gelmiyorum yani :) Size filmi izleme listeme koyma sebebim olan videoyu da altta paylaşıyorum. Umarım sizde beğenip izlersiniz :)


18 yorum:

  1. Sadri Alışık ve o güzel sözleri şiirleri ...Sevdiğim filmlerin den biridir buda Yeniden hatırlattığın için Çok teşekkürler ..

    gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Böylesine güzel bir film hep hatırımızda kalmalı zaten :)

      Sil
  2. Sadri Alışık'ın tüm filmlerini severim.Ne güzel paylaşımm olmuş emeğine sağlık.Bende bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Zaten bloğunuzu Mehmet Arslan olarak takipteyim :)

      Sil
  3. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. tamam izliycem. sen de şeyi izle bak bu oyuncunun süper filmi. ah güzel istanbul :)

    YanıtlaSil
  5. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    YanıtlaSil
  6. İzleme listeme ekliyorum teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Çok büyük oyuncuydu nurlar içinde yattı çok severim bütün filmlerini sayende bugün yad etmiş oldum. Adamın tavrı bile bir başka mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bütün filmlerini severim açıkçası. Amin.

      Sil
  8. Fragmanı izledim. Ağır sahneymiş. Beğendim. :)

    YanıtlaSil
  9. Serseriyi izlemedim galiba daha önce. Ama canım turist ömer çekmedi değil. Geçen bilim kurgu dizilerine bakıyordum. Star trek falan derken aklıma turist ömer uzay yolunda geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemediysen hemen izlenecekler listene eklemeni tavsiye ederim, pişman olmayacağına eminim :)

      Sil