7 Şubat 2017 Salı

Marki: #VanPedofili


Ağlardım
Ve derin uykularınızdan ederdim sizi
Beşiğim sallanınca da hemencecik uyurdum ama

Acıkırdım
Ve de sütüne ihtiyaç duyardım anamın
Emzirilince nasılda tok hissederdim ama bir anda

Gülerdim
Ve gülüşüm en zaliminin kalbinde bile
Sevgi tomurcuklarını filizlendirirdi, bilirim

Yine ağlardım, yine acıkırdım ve yine gülerdim
Çünkü ben 38 günlük bir bebektim daha
İsmim bile yokken, nasıl da kıyabildiniz bana

                                                          Marki



    Maalesef Türkiye'de sıkça karşılaştığımız insanlık suçlarından biri de çocuk istismarıdır ve her 4 saatte bir, bir çocuk cinsel istismara uğruyor. Dünya geneline bakıldığında ülkemiz çocuk cinsel istismarı sıralamasında 3. sırada yer alıyor. Bu veriler Türkiye'nin içler acısı durumunu bir kez daha gözler önüne seriyor.
     Henüz dünyaya gözlerini yeni açmış bir erkek bebeğiydi, cinsel istismara uğradı ve sonrasında hayatını kaybetti. Çok değil bir kaç ay önce de bir kız çocuğu, oyuncak alma vaadiyle kandırılarak istismar edilmişti. Kızcağız duruşmada tacizci ile yüzleşmekten korktuğu için kalp krizi geçirerek hayata gözlerini yummuştu. Üzülerek söylemeliyim ki bu tür olaylar git gide artmakta. Nedeni ne diye soracak olursanız, lanet olası hukuk sistemimiz derim. Çünkü bu ülkede duruşmalara bile gelmeyen tacizci, tecavüzcü mahluklara olumlu tutum ve davranışlar nedeniyle iyi hal indirimleri yapılıyor. Bu kesinlikle kabul edilemez. Çünkü böyle bir suçun affı, indirimi olmaz.
     Bu tür olayların bir daha yaşanmaması umuduyla....

10 yorum:

  1. Aynen katılıyorum. Bu tür suçların karşılığı; uzun lafın kısası idam olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahsen idama karşıyım ama bu tür suçlara hafif cezalar verilmesine daha çok karşıyım.

      Sil
  2. Ne yazık, sevgiden, merhametten, insanlıktan yoksun kişiler de var bu dünyada. Nasıl bir yürektir o ki, her şeye dayanır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef, hem de fazlasıyla var. Yüreği olan dayanmaz öyle bir şeye...

      Sil
  3. 3. sıradaymışız ha? Aman Allah'ım dünyada yüzlerce ülke arasında böyle iğrenç ötesi bir suçta 3. olmak! Güya % 90'ı Müslüman ülkeyiz, 15 yıldır da "dindar nesil" yetiştireceğiz diyenler yönetiyor!!!! Ahlak olmadan din sahibi olmak bir halta yaramıyor hep diyorum bu arada idam diyorum. Hem de kanıt, (dna, tanık vs.)hazırsa hiç bekletmeden 24 saat içinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dindar nesil yetiştirmeyi planlayanlar geçen sene meclise sunulan çocuk istismarı engelleme kurulu önergesini reddetti. Ve Türkiye'de her üç çocuktan birinin istismara(duygusal, fiziksel, cinsel) maruz kaldığı söyleniyor. Çok acı bir durum bu.

      Sil
  4. Yüreğim acıyor hergün. Ahlakı olmayan bir toplumun dini din değildir bence :( Çok acı 38 günlük bir bebek 3, 5, 7 bu rakam uzar gider yaşlarında çocuklar. Aklım almıyor insan düşündükçe delirecek gibi oluyor :( Rabbim evlatlarımızı korusun, bütün çocukları korusun. Çok önemli ve toplumun en derin yarası olan konulara dikkat çekiyorsunuz ve sizi canı gönülden kutluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün ülkemizden birçok acı haber alıyoruz. Çok üzücü bir durum bu ve bende az çok tepkimi gösterebilmek için yazıyorum ve tabi ki duyurabilmek için. İnşallah bu haberleri duymaya alışmayız ve bu durumları bir daha yaşamayız.

      Sil
  5. Ülkenin içinde olduğu durum malum. İktidar kavgası yapmaktan insanlarla ilgili hayati konulara yoğunlaşamıyorlar bir türlü. Ne zaman sıra gelecek? Ruhları çarpık insanların kurbanları, bahsettiğim kavgaya tutuşanların yakınları olduğunda mı akıllarına geleceğiz...
    Bu tür olayları duymak çok acı hakikaten. Yürek dayanmıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülke olarak her türlü kötü olayda dünya sıralamasının üst sıralamalarındayız. Terör, yolsuzluk, tecavüz... Mecliste de bahsi geçiyor bunların ama A partisi bir şeyi kabul edince B partisi reddediyor. Bu yüzden de sonuç yok :(

      Sil