18 Şubat 2017 Cumartesi

Doruklara Sevdalanan Çocuk



     Blog dünyasına ilk katıldığımda, aklımda sadece toplumsal olayları, tarihi ve olabilecek herhangi bir olayı karakterimiz Marki'nin başından geçen bir olay olarak düşünerek yeniden yazarken, aynı zamanda öz eleştirimi ve halk tarafından nasıl göründüğünü okuyuculara sunmayı amaçlıyordum. Hâlâ  aynı amacı taşıyorum ama farklı şeyler de yazmayı istiyorum. Bu nedenle de Doruklara Sevdalanan Çocuk başlıklı paylaşımlarımı kendim adına yazmaya başlayacağım, Marki başlıklı paylaşımlar Marki'li olarak kalacak :) Umarım iyi bir şey yapıyorumdur :)

                                              

8 yorum:

  1. Kesinlikle iyi bir şey yapıyorsun :) Hadi bakalım, beklemedeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yazmak istediğim birçok şey var zaten, en kısa zamanda yazarım :)

      Sil
  2. Aynı ilde ve ilçede yaşadığım bir blogger görmek beni sevindirdi, takipteyim sizi =) bana da bir uğrarsınız artık =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevindim :) Blogunu da inceledim ve çok beğendim, takipteyim :)

      Sil
  3. Merhaba bloğunuzun konusunu çok faydalı buldum takipteyim bende bloğuma beklerim :) Esen kalın

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merakla bekliyorum, bu arada Dr. Watson'un blogger olduğunu öğrenmiş oldum, şu diziye bakmaya başlayayım en iyisi o kadar çok methini duydum ki...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o da bizden biri :) Başlayın pişman olmazsınız :)

      Sil