28 Şubat 2017 Salı

Aşk Bir Hata Değildir





    Bu videoyu daha önce göreniniz olmuştur diye düşünüyorum. Videoda gördüğümüz kişi Neil Hilborn. Obsesif kompulsif bozukluğu olan biri aşık oluyor ve aşk acısı çekiyor. Obsesif kompulsif ne diye soracak olursanız; kısaca takıntılı olma durumudur. Ara sıra kendimize "acaba kapıyı kilitledim mi?" yada "ocağı açık mı bıraktım?" gibi sorular sorar sonrasında da kontrol etme ihtiyacı duyarız ya, obsesif kompulsif bozukluğu olan insanlar ise bunu sürekli yaparlar. Aşkın ne olduğunu da az çok biliyorsunuzdur :)

       Aşk tabi ki engel tanımaz. Hastalıklara veya kromozom sayısına bakmaz. OKB hastalarının beyni genellikle karışıktır ve sürekli bir şeyleri düşünürler. Ama Neil aşık olduğu anı, hayatında ilk kez bir şeyleri, birini net olarak düşündüğü an olarak tarif ediyor. Bir süre boyunca kızla aynı evde bile yaşamışlar. Ama sevdiği kız onu terk ettikten sonra da defalarca kilitlediği kapıları açık bırakmaya başlamış, olur da geri döner diye...

     Umarım sevdiği kız geri döner ama Nazım'ın da dediği gibi "Sen elmayı seviyorsun diye, elmanın seni sevmesi şart mı?"   :/ :/

10 yorum:

  1. Bu videoyu izlemiştim ve beni çok etkiledi. Konu ile ilgili araştırma yapıyorum. Bu konu üzerine bir hikaye yazmayı düşünüyorum. Ne güzel bir paylaşım oldu bu. Videoyu izledikçe ağlamak istiyorum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yapıyorsunuz :) Hikayeyi dört gözle bekliyorum :)

      Sil
  2. Kilitlediği kapıları açık bırakmış ha? Yazık:((( umarım döner:) mutlu sonları severim. :)

    YanıtlaSil
  3. Obsesif Kompulsüf bir hastanın bu hastalığına rağmen , sırf sevdği geri dönsün diye hastalığına meydan okuması muhteşem . Ama aşk ve evet Nazım'ın ve sizin dediğiniz gibi biz seviyoruz diye elma da bizi sevmiyor . Ve aşk bir kavuşamama halidir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkın tam olarak ne olduğunu bilmiyorum :) Ama bu adam gerçekten aşık ve dediğiniz gibi kafasında dur durak bilmeyen takıntılarına meydan okuması gerçekten de muhteşem :)

      Sil
    2. Aşkın kavuşamama hali olduğunu da sanırım en güzel Meral Okay biliyordu :D

      Sil
    3. Meral Okay'ın "Aşk Bir Sızma Halidir" yazısını yeni okudum :) Rahmetli aşkın ne olduğunu çok iyi biliyormuş, sayenizde öğrendim :) Teşekkürler :)

      Sil
  4. Sevmek, cok sevmek bir insanda guzel degisiklikler meydana getirebiliyor. Neil icin kilitledigi kapilari sirf sevdigi insan geri doner diye acik birakmasi cok zor, ama bir o kadar da guzel bir sey. Ama evet her zaman 'biz elmayi seviyoruz diye, elma bizi sevmiyor'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Her aşk karşılıklı olacak diye bir şey yok :/ Ve kızın bir hata yaptığını söyleyip terk etmesi üzerine, Neil'ın "Aşk Bir Hata Değildir" diyerek ona seslenmesi de çok güzel bir şey :)

      Sil