15 Aralık 2017 Cuma

Bi Müzik Listesi :)





1) MFÖ-Ne Bileyim Ben
2) Ufuk Beydemir-Ay Tenli Kadın
3)Kaan Boşnak-Şeyhim Beni Işınla
4)Ezgi Aktan-Küsmedim
5)Ceylan Ertem-Zalım
6)Onur Can Özcan-Yaramızda Kalsın
7)Emir Can İğrek-Beyaz
8)Baba Zula-Bir Sana Bir de Bana

  Bu aralar en çok dinlediğim şarkıları sizlerle paylaşmak istedim :) Müzik dinlemeyi sevmeyen yoktur herhalde aramızda! Sizlerde sevdiğiniz şarkıları yorumlarda benimle paylaşırsanız çok sevinirim, müzikle kalın dostlar :)

6 Kasım 2017 Pazartesi

Ama Seviyorum



   Bir akşamüstü odamda oturmuş, radyoda durmadan çalan şarkılar eşliğinde derin düşüncelere dalmışım... ah ne çok kaybetmişim, of ben hep mi kaybedeceğim? Ceyl'an Ertem'den bir parça çalıyor "Aşk gaddar, aşk bir yanılgı, aşk bir oyun, aşk bir yenilgi..." Hey, ben Marki'nin aşk acısıyım ve gerçekten yenildim, sevdim belki biraz sevilmişte olabilirim ama acılarla dolu bir kalbi varmış, ben iyileştirebilirim sandım oysa tek yaptığım yeni acılara yol açmak oldu, ben Marki'nin aşk acısıyım ve aynı zamanda birden fazla kalbi acılarla doldurabiliyorum.

28 Eylül 2017 Perşembe

Marki: Tehlikeli Aklın İtirafları





     Sevgili Mattie,

   Bu mektubu sana bir gece yarısı, ağır düşünceler ve art arda yanıp sönen sigaralar eşliğinde yazıyorum. Bu mektupta yazacağım her şey sana dair, sadece sana... Bu mektubun sana ne zaman iletileceğini ve ne zaman okunacağını da bilmek istemiyorum iki mavi tikli uygulamalara inat. Senin deyiminle bu devrin adamı değilim, zaten olmakta istemiyorum. Seni seviyorum Mattie...

9 Ağustos 2017 Çarşamba

Seni Görmem Lazım




Hayalin korkutur oldu beni.
Seni rüyalarımda görmek,
Yanımda olduğunu hayal etmek,
Ve yahut da ansızın karşılaşma ihtimalimiz...
Hayır, biliyorum hepsi özlemekten.

23 Temmuz 2017 Pazar

Ah Harry Vah Harry


   Ben henüz 6 yaşındayken, çok değer verdiğim, çok sevdiğim kuzenim, abim beni sinemaya, Harry Potter ve Filozof Taşı filmini izlemeye götürmüştü. Tabi o zamanlar küçük bir çocuk olduğum için o günü ayrıntılarıyla anlatmak zor ama ilk kez sinemaya gidiyordum ve çok heyecanlıydım. Hatta filmi izlerken o kadar gülmüşüm o kadar kaptırmışım ki kendimi, kuzenim filmi izlemek yerine beni izlemeyi tercih etmiş :)